راه اندازی آسان سایت با یک پیشنهاد ویژه - h1


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 آبان 1398
بازدید : 55
نویسنده : admin

 

ملزومات راه اندازی سایت – h2

یک سایت در گام اول برای راه اندازی به آدرس سایت (دامنه)، فضا (هاست) و سایت ساز (CMS) نیاز دارد. معمولا دامنه و هاست با یکدیگر سفارش داده می شود و پس از آن، سایت ساز بر روی سایت نصب می گردد. برای طراحی سایت نیز از قالب مخصوص استفاده می شود که سایت از نظر ظاهری در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشد. همانطور که گفته شد انجام موارد فوق به دانش فنی نیاز دارد و انجام آن ساده نیست اما ما در  میزبان فا ، اینکار را برای شما به آسانی نوشیدن یک فنجان چای کرده ایم! اگر می خواهید بدانید که اینکار چگونه امکانپذیر است دعوت می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

تشریح طرح شگفت انگیز میزبان فا – h3

در قالب این طرح شگفت انگیز، شما تنها با خرید هاست از میزبان فا سایر موارد نظیر دامنه و قالب را بصورت رایگان در اختیار خواهید داشت. همچنین در صورت تمایل، راه اندازی سایت نیز بصورت کاملا رایگان برای شما قابل انجام است. برای برخورداری از این طرح شگفت انگیز کافیست سفارش هاست را با دوره پرداخت سالانه انجام دهید تا گزینه های طرح شگفت انگیز برای شما فعال شود. تمامی موارد ذکر شده را می توانید در روند ثبت سفارش انجام داده و آنرا تکمیل نمایید.

نحوه خرید هاست از میزبان فا – h2

برای خرید هاست از میزبان فا تنها کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و اقدام به ثبت سفارش نمایید!

سفارش هاست سی پنل ایران

چنانچه وب سایت شما پس از مدتی به موفقیت چشمگیری رسیده و بازدید بالایی داشته باشد نیاز است که آنرا ارتقا داده و به سرویسهای مخصوصی با عنوان  هاست مخصوص وردپرس میزبان فا  منتقل نمایید. انتقال سایت شما نیز بصورت کامل رایگان برای شما قابل انجام است. میزبان فا از مرحله راه اندازی تا مدیریت و توسعه کسب و کارتان در کنار شماست.

 


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان zorika و آدرس zorika.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com